Wednesday, February 10, 2010

orang memberi, kita merasa..

minggu lepas, jiran sebelah rumah bagi apom..



minggu sebelum tu bagi laksa kelantan (kuah putih)..



minggu ni??



haha



me xtau nak balas apa..



tu la time kawen baru nak belajar masak..



kan dah nganga sorang2..



haha..



kena godek2 resipi kat tenet ni..



huhu



kalo sedap baru bagi..



kalo xsedap, sindri makan...

=p



any idea?



apom yang tinggal beberapa biji..
haha.. yang lain2 selamat masuk perut...




4 comments:

Mrs. Ishamizu said...

Wah bestnya n untung ada jiran mcm ni..hehe..ala xsemestinya kene balas..dia ikhlas tu..;p tp kte la plak rasa xsdp kn klu xbls apa2..ala bls je la apa2 ima..ur specialty..dr utara plak ka..akk pon xpndi tau nk wat kuih-muih ni, mmg fail..huhu..ima mst pndi ni..share la resepi kuih yg ima buat..:)

azimah said...

tu la.. terharu kami laki bini.. jiran kami pun agak berumur, early 40s.. mesti dh terer bab masak2 ni.. tu yang makanan asyik smpai je kan.. hmm kalo xbg pape, kesian plak bg dia pinggan kosong.. huhu.. tu yg pening ni..

specialty sy fast food je.. hehe.. esok lusa ni cuti, ingat nk balik umah mak le.. blajar pape yg patut.. hehe.. nanti sy share resipi.. ;D

Adlina Husaini said...

cantiknya apam kaler ijau ni, pandai dia buat..

azimah said...

tu la pasal.. sesedap rasa.. Abang siap kata kalo opis dia nak wat jamuan nak tempah apom kat kakak tu.. ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails