Monday, August 30, 2010

uu-wii

Arissa kalo mengadap lagu ni 50x sehari pun xpe.
paling dia suka part "uu wii" tu.
yang tu je dia tau sebut. haha.
kadang-kadang je terkeluar "b ci ci e e ci".
siap goyang2 badan macam kartun tu jugak.
harap-harap cukup je kali ke-100, awak da bleh hafal semua tau.


4 comments:

Mrs. Ishamizu said...

hehe cute nya! mmg bdk2 suka kn tgk video mcm2 tu..smg Arissa cpt pndi ABC, dn pndi mcm2 lg..chayok lil girl, u can do it..chayok jgk mama! hehe

azimah fauzy said...

amin amin. :D
sy pn kdg2 pelik tau, kdg tgk katun xde benda yg klakar pun, tp dia bleh gelak2. maybe bdk2 je yg faham katun kan.. hehe

Adlina Husaini said...

add baru nak subscribe cartoon network..la ni dia suka layan drama huhu..

pandai la arissa, keep it up sweety ^_^

azimah fauzy said...

tenkiu Auntie...
sama la Arissa ni pun, suka je tgk drama. tambah2 kalo ada budak2. tgk tv macam paham je.

nnti2 dia dh besar, bersedia la nk berebut remote tv dgn Aisy.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails