Tuesday, May 4, 2010

yay!

Arissa da start berjalan.
1Mei hari tu, dia banyak jalan dari merangkak.
but of coz la kalo nak kejar Mama kena merangkak, sebab lagi laju.
tapi, dia xreti berdiri sendiri lagi.
kena pegang dinding/kaki Mama n Abah kalo nak berdiri.
ok la tu kan, dari xnak jalan langsung.
xyah kena suruh dah, bangun sendiri je.
syabas chayang!
muahh

10 comments:

mummy-aulia' said...

erm..mcm kenal la..azimah ni ada kembar kan?yg study kat kmj dulu..rasanya kak ilah kot nama dia..azilah agaknya..sy ex-kmj jugak. :)

Nieza Ishak said...

yeayyyyyyyy yeayyyyy, dah boleh beli sandle comel comel + bunyik bunyik

selamat mengejar + selamat kurus yerk ..hihihi.

makcikrehan said...

sila bersedia untuk aktiviti 'mengemas rumah' oleh si comel anda! hehehehehe

Mrs. Ishamizu said...

Wahh congrats!! Arissa, g ajk mama soping nti leh prektis jln..hihi..nti next kte jmp plak nk ima?? jomlaaa..

azimah said...

mummyAulia,

haa.. betul la tu.. sy dah kol k.Ilah confirm kan.. hehe xsangka jumpa jugak kt blog ye.. welcome2

azimah said...

k.Nieza,

tu la, dok berangan nak beli kasut 'nyet nyet' tu la.. lama dah tau berangan. hehe. 'selamat' le saya pasni..

azimah said...

MR,

oh, itu sudah tentu.. kata anak dara, dia punya 'mengemas' tu lain macam sket. tu yang buat Mama dia ni 40x kemas pun, xkemas2 lagi umah ni ;D

azimah said...

k.Izu,

thanks k.Izu.. bangga gile dia dah bleh jalan. baru ni kami g MV pun dia sibuk nak tolak stroller. kata dah bleh jalan kan. hehe.

oh, kami on je. memang tiap2 minggu wajib pegi jalan2 pun. hehe. cakap je la kat ne, kami g je. hehe. cuma kena sebelum kul 6pm je, sebab a.Pojie ada 'date' dgn bola ;D

Adlina Husaini said...

wah bestnya dah leh jalan..aisy baru boleh sikit2, 2 3 langkah je pastu terus gelabah

hihi..

azimah said...

Ad,
xlama dah le tu nak jalan. nak tunggu cukup umur kot hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails